Apotheek Rhijngeest

Uw factuurportaal

Al uw facturen van Apotheek Beker vanaf nu digitaal in één portaal.

Wanneer een nieuwe factuur is aangemaakt, ontvangt u automatisch van ons een e-mail. Zorg daarom dat wij in het bezit zijn van uw juiste e-mailadres of het emailadres van uw administrateur. Met een juiste combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord krijgt u eenvoudig toegang tot al uw facturen van Apotheek Beker. Zo kunt u op een veilige wijze uw facturen eenvoudig raadplegen. Toegang tot het portaal krijgt u via de onderstaande knop.

Waarom kiezen voor digitale facturen?

  • Uw facturen staan overzichtelijk en veilig op één plek.
  • Zeer eenvoudig om uw zorgkosten gedurende het jaar in kaart te brengen.
  • U kunt uw facturen altijd en overal bekijken als het u uitkomt.
  • Uw factuur envoudig digitaal aanleveren bij uw verzekeraar.
  • Digitaal factureren is beter voor het milieu.

Mocht u vragen hebben of lukt het niet om in te loggen, neemt u dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag, tel. 071-5237417. Op dinsdag en donderdag staat onze administratie voor u klaar.

Ontvangt u nog geen digitale factuur? Meld u dan aan via administratie@apotheekbeker.nl